Inloggen
Platform Integrale Vroeghulp

Platform Integrale Vroeghulp

4/5 Sterren (3)

Heb je vragen over het gebruik van het platform. Stel ze hier!

Webmaster IVH
    • iedereen (publiek zichtbaar)
    • 4293

Heb je vragen over het gebruik van het platform. Stel ze hier!

Gestart door Webmaster IVH 1493 dagen geleden Reacties (6)

0/5 Sterren (0)

Heb jij vragen over het gebruik van dit platform? Stel ze hier. Zo kunnen anderen meeprofiteren van de reacties op jouw vraag. 

Raadpleeg ook:

Reacties

• Kitty van Klink
        Kitty van Klink 1416 dagen geleden

Ha Patroeska,

Helemaal duidelijk. Dank je wel!!!

• Webmaster IVH
          Webmaster IVH 1415 dagen geleden

Dag Kitty, er zijn verschillende manieren om op of vanuit het Platform Integrale Vroeghulp met collega's coördinatoren IVH in contact te treden, ervanuitgaande dat alle coördinatoren lid zijn. Er zijn al heel wat coördinatoren lid, maar nog niet allemaal. Ik raad je aan om van onderstaande mogelijkheden daarom optie 2 te gebruiken. Je ontvangt zelf ook een mail. Stuur deze door naar degenen die nog geen lid zijn en vraag ze om lid te worden van het platform zodat zij niets missen en ook hun kennis en ervaring delen. Dat lijkt nu misschien omslachtig maar je helpt daarmee de groep Coördinatoren compleet te maken en vorm te geven aan de Community Integrale Vroeghulp als platform voor uitwisseling van kennis en ervaring!

Contactmogelijkheden:

1) Plaats een nieuwe discussie met jouw vraag in de groep Coördinatoren. Zij kunnen daar dan op reageren. 
          2) Ga naar de groepspagina van Coördinatoren. Daar vind je rechts de link "Stuur een e-mail aan de leden" Die bereikt alle coördinatoren die lid zijn van de groep.
          3) Op individueel niveau kun je een berciht sturen op het Platform naar coördinatoren die een contact van jou zijn.

Heb ik jouw vraag zo voldoende beantwoord? 

Groet,
          Patroeska

• Susan Osterop
            Susan Osterop 1372 dagen geleden

Hoe kan ik een plaatje plakken bij mijn tekst plakken?
            Ik heb een bestand geplaatst. Ik heb er een introductietekstje bij gemaakt, maar ik zou hier graag een plaatje in willen plakken, hoe doe ik dat?

Susan Osterop

• Webmaster IVH
              Webmaster IVH 1369 dagen geleden

Om een plaatje te paatsen, ga je naar het bestand in kwestie en klik je op bewerken. Je ziet dan het titel-veld en daaronder het veld voor de omschrijving. Ga met je muis daar staan waar je het plaatje wilt invoegen. Klik vervolgens rechts boven dit veld op de link "Invoegen".  

afbeelding link Invoegen

Je kunt nu een bestand invoegen. Een afbeelding is in feite ook een bestand. Klik op de tab "Uploaden" om een nieuw plaatje te uploaden. Zorg ervoor dat de instelling "zichtbaar voor" goed is ingesteld. Zodra het plaatje is toegevoegd, moet je het nog selecteren om in te voegen. Asl het plaatje in je bericht staat, kun je nog een aantal instellingen aanpassen. Selecteer de afbeelding en klik in de editor-menubalk op het plaatjes-ikoon. Je kunt dan via de tap "Appearance onder andere de afmeting (Image dimensions) en de uitlijning (Alignment) aanpassen.

plaatje-instellingen

Laat me weten of deze uitleg voor jou voldoende duidelijk is.

• E. Groeneveld
                E. Groeneveld 1288 dagen geleden

de afdeling pr vraagt zich af of er kosten verbonden zijn aan het plaatsen van bijv. een folder van onze locatie(s) of van bijv. een uitnodiging van informatie bijeenkomsten op één van onze locatie(s). kunnen deze documenten door onszelf toegevoegd worden op de site?

vriendelijke groet,

E. Groeneveld.

• Susan Osterop
                  Susan Osterop 1287 dagen geleden

Heer/mevrouw,

Er zijn geen kosten verbonden aan het deelnemen op dit platform. We willen niet dat het een kanaal wordt voor adverteren, maar het is uiteraard prima als jullie praktijkvoorbeelden van wat je doet, of bijeenkomsten die aansluiten bij Integrale Vroeghulp professionals wil laten zien. Mocht u hier toch twijfels over hebben, dan kunt u mij altijd nog even mailen.

Met vriendelijke groet,
                  Susan Osterop
                  Landelijke coordinator
                  mail: sosterop@vgn.nl